Å ta kjøreoppgaver og forberede seg til den praktiske kjøreeksamen
Kjøpe en app / bok og studere til teoriprøven
Før du bestiller eksamendato, kan du allerede begynne å studere til teoretisk eksamen. Det jeg gjorde var å kjøpe passordet til en app fra kjøreskolen min. Det kostet 40 euro. Da kunne jeg se hele databasen med mulige spørsmål (rundt 1200) med svar og forklaringer. Jeg ønsket å løse alle spørsmålene to ganger, men kunne gjøre det bare en gang, og for andre gang kunne jeg løse halvparten. (Jeg begynte å studere helgen før eksamen). Det fine med appen er at du kan se spørsmålene på mange språk (som i eksamen) som er engelsk, fransk, gresk, arabisk, italiensk, kroatisk, polsk, portugisisk, Rumensk, russisk, spansk og tyrkisk). Tyrkisk fungerte ikke for meg. Mange ting gikk tapt i oversettelsen. Så jeg gikk over spørsmålene på engelsk og tok eksamen på engelsk. Ta deg tid til å evaluere appen / databasen på ditt eget språk, på engelsk, og hvis det tyske nivået ditt er bra på tysk. Du kan bestemme hvilket språk du vil ta eksamen på eksamen. Så ingen stress.
Tar teorien eksamen
Rett før teoriprøven begynner, blir du spurt på hvilket språk du vil ta eksamen. Eksamen er ikke på papir, men på nettbrett, som gjør det mulig å ha videospørsmål. Og det var ganske mange på eksamenen min. Du har 30 spørsmål og har 45 minutter. På slutten av eksamen får du resultatet.
Å ta kjøreoppgaver og forberede seg til den praktiske kjøreeksamen
Som eier av førerkort trenger du ikke ta noen leksjoner. Du kan ta eksamen når du vil. Men jeg foreslår at du tar noen leksjoner og spør etter lærerens mening om når du skal ta eksamen. Det er mange tegn og mange regler du må være klar over og implementere i muskelminnet. Jeg hørte fra venner, som har kjørt veldig bra, at det tok dem 5-7 doble leksjoner til de var klare til eksamen. Og jeg hørte om mange som hadde lisenser som mislyktes i eksamen.
Den praktiske eksamenen er tysk, og det å ta leksjoner vil også hjelpe deg å lære kommandoene til sensoren på tysk. Selv om jeg hadde lisens, kjørte jeg aldri etter å ha fått den, så jeg var en helt nybegynner. Det kostet meg mange kjøretimer, og jeg insisterte på å gå opp til eksamen etter den 15. dobbelttimen. (En leksjon er 45 minutter, og du vil alltid ta dobbelttimer som er 1,5 timer)
Det er to typer kjøretimer: Vanlige leksjoner og ekstra leksjoner (Sonderfahrt). Ekstra leksjoner er for motorveien og for å kjøre utenfor byen om natten. Jeg tok en av begge fordi jeg ville være forberedt da jeg tok lisensen. Ekstraundervisningen kostet 108 euro, mens de vanlige timene kostet 78 euro (Totalt = 78 * 13 + 108 * 2 = 1220 Euro).
Praktisk kjøreeksamen
Du tok nok leksjoner, kjørelæreren din var overbevist om at du kunne ta eksamen og til slutt er det den praktiske kjøreeksamenens dag. (Den praktiske eksamenen koster 241,75 euro (150 euro for kjøreskoleavgiften og 91,75 for TUV-avgiften). Husk å ta med deg passet. Eksaminanten vil sjekke om det virkelig er du som tar eksamen. Når kontrollen er over, vil eksamen sannsynligvis starte med spørsmålene til din sensor. Han kan stille deg spørsmål om motorolje, væsker, lys. signaler, trykk og profil på hjulene, der du har førstehjelpsutstyret og nødtrekanten osv. Jeg ble spurt om lyskastere, farevarselsskilt og horn.
Den praktiske kjøreeksamen tar 45 minutter, du kjører ruten som sensor din forteller deg (det er ingen fast eksamensvei), så du bør være klar til å reagere på noe nytt. Det kan være utfordrende situasjoner, men det kan hjelpe deg å overbevise sensoren om du klarer dem godt. I eksamenen min gikk jeg for eksempel fra en gate for første gang, og det var umulig at to biler passerte ved siden av hverandre. Enn en bil nærmet seg fra den andre retningen. Jeg håpet at han ville komme inn i et rom og vike for meg da jeg hadde et enormt "Fahrschueler" -skilt på bilen. Men nei, det gjorde han ikke. Så jeg bestemte meg for å gjøre det selv. Jeg kjørte bakover til jeg fant en garasjeinngang og kom inn der, vika for de andre bilene og fortsatte deretter. Jeg antar at det var den gangen jeg vant hjertet til sensoren min.
Før du bestiller eksamendato, kan du allerede begynne å studere til teoretisk eksamen. Det jeg gjorde var å kjøpe passordet til en app fra kjøreskolen min. Det kostet 40 euro. Da kunne jeg se hele databasen med mulige spørsmål (rundt 1200) med svar og forklaringer. Jeg ønsket å løse alle spørsmålene to ganger, men kunne gjøre det bare en gang, og for andre gang kunne jeg løse halvparten. (Jeg begynte å studere helgen før eksamen). Det fine med appen er at du kan se spørsmålene på mange språk (som i eksamen) som er engelsk, fransk, gresk, arabisk, italiensk, kroatisk, polsk, portugisisk, Rumensk, russisk, spansk og tyrkisk). Tyrkisk fungerte ikke for meg. Mange ting gikk tapt i oversettelsen. Så jeg gikk over spørsmålene på engelsk og tok eksamen på engelsk. Ta deg tid til å evaluere appen / databasen på ditt eget språk, på engelsk, og hvis det tyske nivået ditt er bra på tysk. Du kan bestemme hvilket språk du vil ta eksamen på eksamen. Så ingen stress.
Tar teorien eksamen
Rett før teoriprøven begynner, blir du spurt på hvilket språk du vil ta eksamen. Eksamen er ikke på papir, men på nettbrett, som gjør det mulig å ha videospørsmål. Og det var ganske mange på eksamenen min. Du har 30 spørsmål og har 45 minutter. På slutten av eksamen får du resultatet.
Å ta kjøreoppgaver og forberede seg til den praktiske kjøreeksamen
Som eier av førerkort trenger du ikke ta noen leksjoner. Du kan ta eksamen når du vil. Men jeg foreslår at du tar noen leksjoner og spør etter lærerens mening om når du skal ta eksamen. Det er mange tegn og mange regler du må være klar over og implementere i muskelminnet. Jeg hørte fra venner, som har kjørt veldig bra, at det tok dem 5-7 doble leksjoner til de var klare til eksamen. Og jeg hørte om mange som hadde lisenser som mislyktes i eksamen.
Den praktiske eksamenen er tysk, og det å ta leksjoner vil også hjelpe deg å lære kommandoene til sensoren på tysk. Selv om jeg hadde lisens, kjørte jeg aldri etter å ha fått den, så jeg var en helt nybegynner. Det kostet meg mange kjøretimer, og jeg insisterte på å gå opp til eksamen etter den 15. dobbelttimen. (En leksjon er 45 minutter, og du vil alltid ta dobbelttimer som er 1,5 timer)
Det er to typer kjøretimer: Vanlige leksjoner og ekstra leksjoner (Sonderfahrt). Ekstra leksjoner er for motorveien og for å kjøre utenfor byen om natten. Jeg tok en av begge fordi jeg ville være forberedt da jeg tok lisensen. Ekstraundervisningen kostet 108 euro, mens de vanlige timene kostet 78 euro (Totalt = 78 * 13 + 108 * 2 = 1220 Euro).
Praktisk kjøreeksamen
Du tok nok leksjoner, kjørelæreren din var overbevist om at du kunne ta eksamen og til slutt er det den praktiske kjøreeksamenens dag. (Den praktiske eksamenen koster 241,75 euro (150 euro for kjøreskoleavgiften og 91,75 for TUV-avgiften). Husk å ta med deg passet. Eksaminanten vil sjekke om det virkelig er du som tar eksamen. Når kontrollen er over, vil eksamen sannsynligvis starte med spørsmålene til din sensor. Han kan stille deg spørsmål om motorolje, væsker, lys. signaler, trykk og profil på hjulene, der du har førstehjelpsutstyret og nødtrekanten osv. Jeg ble spurt om lyskastere, farevarselsskilt og horn.
Den praktiske kjøreeksamen tar 45 minutter, du kjører ruten som sensor din forteller deg (det er ingen fast eksamensvei), så du bør være klar til å reagere på noe nytt. Det kan være utfordrende situasjoner, men det kan hjelpe deg å overbevise sensoren om du klarer dem godt. I eksamenen min gikk jeg for eksempel fra en gate for første gang, og det var umulig at to biler passerte ved siden av hverandre. Enn en bil nærmet seg fra den andre retningen. Jeg håpet at han ville komme inn i et rom og vike for meg da jeg hadde et enormt "Fahrschueler" -skilt på bilen. Men nei, det gjorde han ikke. Så jeg bestemte meg for å gjøre det selv. Jeg kjørte bakover til jeg fant en garasjeinngang og kom inn der, vika for de andre bilene og fortsatte deretter. Jeg antar at det var den gangen jeg vant hjertet til sensoren min.
Comments
Post a Comment